tisdag 21 januari 2014

"Grön slime" tillverkades på Valsätraskolan.

slime

16 kommentarer:

  1. Hej!

    Vilken fin bild. Jag var med på bilden. Var det roligt att vara där? Var det roligt att göra slime?

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Kul att du känner igen dig. Beror det på håret som sticker fram kanske. Visst är det spännande att besöka olika skolor men svårt att välja eller hur?

    SvaraRadera
  3. Det var jätte kul att göra slime men lite äkligt.

    SvaraRadera
  4. Hej
    vad bra du la upp en bild.
    jag har också gjort slime, det var jätte roligt.
    Dagen efter gjorde jag och min kompis slime men det gick inte så himla bra. Har du gjort slime med disksåpa, vatten och mjöl?

    SvaraRadera
  5. Det var jette roligt att vara i valsätraskolan för vi fik gör många roliga saker.*

    SvaraRadera
  6. Vad roligt att göra slime! Kunde man välja en annan färg? Jag har gjort slime en gång. Jag tycker slime är ganska äckligt att hålla i. När jag gjorde slime så blev det inte så bra.

    SvaraRadera
  7. Hej

    Bra inlägg.
    Jag var med då och det var jätte kul men lite äkligt.
    Vad kul att gå där , jag ska börja där i sexan.
    Var det inte jobbigt att göra detta?

    SvaraRadera
  8. Va roligt att ni gjorde slime.Var det var det roligt att göra slime?
    var det roligt i No lektionen? Jag var där och det var super kul.

    SvaraRadera
  9. Hej. Vad kul att du laddade ner detta inlägget. Jag gjorde också en sån grön slime. Vilken färg gjorde du?

    SvaraRadera
  10. Hej det verkar vara mycke fint och härligt slajm och jag har också gjort slajm på Valsätra. Det kan vara i massa olika färger om man har i karamellfärg. Har du gjort slajm? och om du jorde de så vilken färg?

    SvaraRadera
  11. Vilket bra inlägg. Jag har också varit där det var kull.
    Vad tycker ni var roligast? jag tycker det var att göra slime .
    Jag tycker det var jätte kull och jag vill göra om det.

    SvaraRadera
  12. Hej! <3

    Vilken bra bild du har tagit. ;)
    Jag hoppas att du har haft det roligt på Valsätraskolan.
    Jag har också varit där. Och det var jätte roligt.
    Fast jag gjorde gul slime.

    Jag vill gärna hälsa på Valsätra skolan igen.

    Vill du det?
    Gjorde du något slime?
    Isåfall vilken färg?

    MVH: AwA

    SvaraRadera
  13. Vilken bra bild . Jag tycker det var kull att vara där.
    Jag har också varit där med skolan.
    jag skulle vilja börja i Valsätra skolan. vart vill ni börja?

    SvaraRadera
  14. Hej :-)
    Vilken bra bild.
    Jag var också där och tyckte att det var jätte kul! Det var spännade att få prova på parkour och att göra slime.
    Jag visste inte att det var så enkelt.

    Man kan också göra slime genom att bara använda disktvål, vatten och mjöl.
    Men det har jag inte provat.

    Har du gjort slime?

    SvaraRadera
  15. Hej! :)

    Det var jätte kul på Valsätraskolan ! Det var specielt kul att göra slime.
    Man fick pröva att gå på olika profiler. Vi åt glass där det var jätte gott. :)

    Vilken färg blev eran?

    Med vänlig hälsning, Mackan

    SvaraRadera
  16. Hej!
    Det var jättekul att vara på Valsätra!

    Vi fick göra slime och prova på olika profiler! Jag tyckte att det var
    roligast att göra slime!
    På slutet fick vi äta glass med chockladsås och jordgubbar! Det var jättegott!

    Har du någon gång gjort egen slime?

    SvaraRadera